Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Alexandra - 8 oktober 2010 01:01

Jaha, så sitter jag här mitt i natten helt klarvaken. Sov nästan tolv timmar inatt så undra på att jag är pigg. Kan också vara för att mamma jobbar natt och jag är sjukligt mörkrädd som jag inte vill gå och sova.


Duktig som satan har jag iallafall varit de senaste dagarna, då jag nästan varje dag varit ute och joggat en timme! VÄLDIGT duktig tjej tycker jag. Imorn blir det dock inget, då vi får besök vid 4 och jag vill sova ut ;) Så innan dess blir det bara att snygga till sig innan vi drar ner på stan och äter på restaurang och dricker lite gott! På lördag blir det nog en sväng på markanden och kolla efter nåt som går att äta. Varför går man annars dit liksom, om inte för att äta.


Ska nog försöka sova ändå.. Magen gör ont och huvudet är lika tungt som vanligt av all huvudvärk som aldrig försvinner. Får nog börja med bettskenan igen alltså. Förbannat. Aja, godnatt lovers!

  

Ovido - Quiz & Flashcards