Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Alexandra - 30 oktober 2010 23:24

Tror jag är den enda i Sollefteå kommun som inte är ute ikväll. Det är nog lika bra, för jag känner mig inte helt okej. Skulle bara fattas en förskylning. Får satsa på nästa helg istället, dock utan någon utklädnad!


Har spenderat kvällen framför tvn och här, ätandes förståss. Mackor, godis, chips. You name it, så länge det går att tugga liksom. Måste börja springa igen..


Det skulle ju inte skada om det blev lite kallare ute heller, så att snön kan komma på riktigt. Dock snöade det inatt. Ett vitt täcke hade lagt sig utanför fönstret, och det pirrade till i hela kroppen sådär som det gör när man vet att om en månad så börjar allt vad julen innebär. Min favorit högtid.



" Du lämnade mig ensam

& självklart blev jag rädd.. "

Ovido - Quiz & Flashcards