Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Alexandra - 25 oktober 2010 14:02

Åh så trött jag var när klockan ringde imorse! Fick snabbt hoppa i duschen för att piggna till. Vid tio gick jag mot nipan för att ha mattelektion, och idag gick det inte lika smidigt. Får snart börja hajja ekvationer alltså. ÄVEN att jag hittade en 20-lapp på vägen dit :D Sjukt glad tjej.


Efter det fick jag skjuts med Evelina ner på stan för att fika med mamma och göra lite ärenden. Bland annat köpa töjning! :) Hittade en jag är jättenöjd med, så nu sitter den i. Fick bli en svart denna gång, fast då syns den iofs inte lika bra.. får ha uppsatt oftare istället!


Nu blir det att börja sticka en ny mössa till mamma, då hennes nuvarande får henne att se ut som ett smultron. Hon behöver alltså minst sagt en ny mössa.


  

Supernöjd!

Ovido - Quiz & Flashcards