Alla inlägg den 24 november 2011

Av Alexandra - 24 november 2011 13:36

Hade tänkt inleda detta inlägg med en helt annan början, men så läser jag en kommentar någon lämnat som gör det varmt från tårna och uppåt. Vilken grej, vilket stöd man får av er. Önskar bara att man inte kunde kommentera anonymt utan att jag fick en bild av er. NU kommer vi till min egentliga inledning, vilken var att jag tagit en minipaus i dagarna för att ägna mig åt en annan kärlek, nämligen julen. Spenderade dagen igår med att shoppa upp halva kontot och har nu nyligen slagit in det mesta. Varje år gör jag det till en grej att slå in de olika, med olika utseenden. Lite av charmen tycker jag, som att äta med ögonen innan man stoppar det i munnen. 


   Förra årets julklappar!


 

Nyinslagna!

Ovido - Quiz & Flashcards