Alla inlägg den 14 november 2011

Av Alexandra - 14 november 2011 17:55

Haha åh, vad less jag blir. Här hade jag sett fram emot att få visa vad jag unnat mig efter provskrivningen idag, ett par jättesöta trosor och en lotion som luktar rosor. Bara det att.. lotionen var ingen lotion, det var pumptvål. Så inte bara har jag kastat onödiga pengar på en vanlig pumptvål, jag är dessutom fortfarande utan lotion. Detta är så typiskt mig, måste lära mig läsa noga på det jag köper!



 

Av Alexandra - 14 november 2011 12:43

Vaknar efter ännu en natt med så många drömmar att jag nu har nog med material att skriva en sci fi bok. Har hunnit duscha, äta frukost och ska snart sätta mig med plugget innan jag kilar bort och skriver prov. Efter det blir det stan och kika runt i lite affärer. Skönt det där, att man riktigt kan julhandla. I 11 plusgrader. Och grön backe.

Ovido - Quiz & Flashcards