Alla inlägg den 15 april 2010

Av Alexandra - 15 april 2010 22:24

Snart kommer det fina främmandet, tro om mamma har längtat! Och jag med för den delen. Själv sitter jag här och längtar efter lite stark mat och en kall öl. Nu har jag inte varit ute på länge, än mindre tagit en kall en i solen så det börjar bli dags snart. Till helgen kanske? Danne? ;) Vi får se vad vi hittar på på ön!


Ska snart gå och börja vara lite social och sen sova, får ta igen lite sömn på bussen imorn till Sundsvall gissar jag. Tills vidare, sov gott allihopa! Puss!

Av Alexandra - 15 april 2010 17:00

Vilken dag. Har inte haft så jättemånga lektioner men det har varit en seg dag ändå. Fisken på skolan var inge vidare heller. Efter skolan så drog vi ner till ungdomsmottagningen där det var tråkigt fullt. Nu är p-piller fixat iallafall!


Snart får vi finbesök från Stockholm, så ska röja upp lite i rummet och bädda sängen och så. Måste äta något med, hungrar ihjäl. Som vanligt. Imorn drar jag till Sundsvall, gud så skönt det ska bli. Saknar min pojkvän <3

Ovido - Quiz & Flashcards