Alla inlägg den 9 april 2010

Av Alexandra - 9 april 2010 15:33

Sitter nu här nyduschad och färdigfixad. Fick bli ett par svarta tajts och en rosa t-shirt. Kör på noll smink också, älskling säger att jag är fin utan också! ;) Packar iallafall ner lite utifall att man ser ut som skit imorn då halva Dannes släkt kommer välla in på kalas.


Närsomhelst kommer jag höra en bil här utanför nu, så detta blir det sista inlägget jag skriver för helgen. Jag tvivlar på att jag kommer hinna sitta nåt vid datorn hos honom, får se. Annars hörs vi ju på söndag! Och alla som ska ut, dansa för mig med. Jag har varit ute 4 helger i rad nu, så detta får bli en vit helg. Men det hindrar inte kroppen från att bli partysugen, speciellt inte heller när man sitter och spelar telephone tex ;) Får se nästa helg om det bli någon utgång i Sundsvall!

 

Puss och kram!

 

En av många roliga kvällar!

Av Alexandra - 9 april 2010 11:57

Gud klockan är nästan tolv och jag har nyss klivit upp. Well, har man lov så har man ;) Sitter och är så SJUKT sugen på oboy, det jag ALLTID dricker på morgonen till frukost. Nu är det så att många inklusive mig själv, misstänker att jag har någon slags laktos mage, och vi har INTE köpt hem någon mjölk som är snäll mot små mjölkmagar än. Så här sitter jag med mitt vatten och försöker intala mig att vatten åtminstone är nyttigare. Det funkar inte.


Seeen, så kan jag avslöja att ni slog nytt rekord igår i besökarantal. SUPERKUL! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards