Alla inlägg den 12 april 2010

Av Alexandra - 12 april 2010 22:02

Usch, både igår och idag har jag haft så himla ont i huvudet. Tror det är för att jag sovit dåligt, att få för lite sömn gör så himla mycket. Ska snart gå och lägga mig dock, man orkar inte ens hålla ögonen öppna när man får migrän, allt ljus skär in i ögonen känns det som.

Av Alexandra - 12 april 2010 18:09

Trots att jag sovit dåligt inatt och att jag gick upp alldeles för tidigt egentligen, så har det varit en UNDERBAR dag! Vilket väder! Nu är jag ju ganska medveten om att det inte kan hålla i sig såhär jämt, men nån dag till ska det bli innan sommaren verkligen kommer ;)


Idag har jag och tjejerna suttit och rånjutit av den starka solen i cafeterian på skolan. Den här stunden på dagarna har vi pratat om sen i vintras! Synd som är så måste man ju tyvärr gå på lektion emellanåt men efter dem så var det bara att springa ut och sätta sig igen! ;) Lite färg fick jag också, känner att det hettar lite lagomt i ansiktet, skönt. Sen var det ju en lång dag idag, gick till 5 och då är man lagom seg kan jag ju säga. Det var bara att gå hem i den underbara kvällssolen efter att man slutat och käka god middag på balkongen. Ljuvliga tider!  

 

 

Vid den här tiden för 2 år sen i Stockholm!

Ovido - Quiz & Flashcards