Alla inlägg den 6 april 2010

Av Alexandra - 6 april 2010 23:31

Det bästa med lov är väl ändå att man får fortsätta att sitta uppe vid datorn långt efter att päronen gått och lagt sig. Så här sitter jag nu halv tolv och tankarna bara flyger iväg. Nu är det ju lov, sen på fredag kommer Daniel hem och på lördag blir det kalas för hans pappa, så massa tårta och gott lär det bli! ;) Sen helgen efter det åker jag ner till Sundsvall till Daniel och ska försöka hitta den perfekta klänningen och de perfekta skorna till min student, tjena pressen. Tänk om det inte finns några fina? Eller om ingen bara duger? Shit. Seeen så lär det väl inbokas en liten resa till Stockholm framöver för lite shopping och sånt. Så mysigt! Och sommaren.. ja den är på väg, det känns. ÄNTLIGEN!  

 


Av Alexandra - 6 april 2010 12:07

Godmorgon alla glada! Gud vad jag har sovit, men skönt är det. Idag är det inte nåt vidare fint väder men senare så blir det en promenad iallafall.


Min mami är den snällaste, igår när jag kom hem från Daniel så låg ett utklipp från tidningen på bordet. Det var om nåt som heter Svensktoppen som ska komma hit och de söker sångbidrag från just Sollefteå. " Jag tyckte det skulle passa dig perfekt " sa hon. Tyvärr så stöp det på två ställen, då man skulle ha en egenskriven låt ( skriver inte låtar själv ) och så skulle de sjungas på svenska ( nej ). Men det var en snäll tanke iallafall. Får se hur det blir med mitt liv, kommer jag nånsin våga syssla med det jag älskar mest?

Ovido - Quiz & Flashcards