Alla inlägg den 8 april 2010

Av Alexandra - 8 april 2010 22:32

Trots att jag nästan sovit 12 timmar (!) detta dygn, så är jag så otroligt trött just nu. Har precis sett klart på tv och pratat med älsklingen, så det lär väl snart bli bingen skulle jag tro. Längtar till nästa helg då jag ska leta studentkläder! Har dock en känsla av att det kanske inte finns så mycket i affärerna än, någon som vet eller hittat nån bra affär med vita studentklänningar? Vi får se hur det går, känns som att skodelen blir lite lättare ändå, där är det inte så noga med vitt.


Annars så får jag hitta nåt när vi ska till Stockholm, kan ju vara lite kul det också. Är ju aldrig kul att dyka upp nånstans där någon annan bär ett likadant plagg. Får göra mitt bästa för att hitta något orginellt!


Nu blir det sovdags, sov så gott så skrivs det mer imorn! Puss!

Av Alexandra - 8 april 2010 20:32

Och nästsista dagen på lovet, för sen kommer en vanlig helg. Huga, sista påsklovet nånsin. Man är ju tydligen stor nu och ska snart ta studenten så.. Men det är ännu bara torsdagkväll. Ska snart göra lite popcorn tror jag och se Criminal Minds, älskar den serien!


Har även smörjt in mig med brun utan sol då jag inte har pengarna just nu till att gå och sola. Så man tager vad man haver! Men det går bra det med, vad gör man inte för lite färg ;)   


Love love love!

Av Alexandra - 8 april 2010 17:53

Nu är jag så sjuuukt hungrig, snart mat! Idag har jag bara varit nere på stan en sväng i hopp om att få hämta ut lite p-piller. Men icke då, barnmorskan var sjuk. Skit tänkte jag, men så fick jag en tid nästa vecka så det ordnade sig.


Imorn kommer min älskade pojkvän hem så det blir en lugn helg i helgen. Hans far fyller som sagt år på lördag så lär bli massa familjemys bara! :) Får ta festandet en annan helg, halsen knasar sig nu också känner jag. Får pussas frisk hoppas jag!

Ovido - Quiz & Flashcards