Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Alexandra - 30 mars 2010 21:30

Jaha, vad har hänt nu då? Sen i lördags har jag haft fruktansvärt ont i bröstkorg och mage och inatt vaknade jag och kunde inte andas. On top of that så kan jag inte längre gå på toa om ni fattar vad jag menar.. så jag har nog åkt på en skön förstoppning tror jag. Lagom till påsklovet, va härligt. Blir iallafall en fika på stan imorn med frun, blir till att plugga och dricka te. Tro om det kan få igång magen?


I övrigt är allt toppen, hade den bästa kvällen ever i lördags på Appelbergs, mera Appelbergs! Det är så kul, och så mycket större än valvet, och det kommer så mycket folk. Nu är jag less på lilla och trånga valvet. Garderobskön på slutet kunde man dock slippa, andra gången nu jag skällt ut folk i den kön. Sen är det inte direkt någon hemlighet längre att mitt humör är sk " hetsigt " på fyllan. Tom en random kille sa det, " du är söt alltså, men du är så jävla hetsig ". Så ja, skulle jag någon gång brusa upp mot nån av er ute.. ta det inte personligt ;)

Ovido - Quiz & Flashcards