Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Alexandra - 18 mars 2010 18:44

Sitter och har massa pirr i magen då om endast två dagar så fyller jag hela 19 år! 19 bast.. och hur mycket har man fått gjort? Jaha och nu ska man få ångest också. NEJ nu ska jag vara glad och peppa, hoppas bara det är fler än jag som ska ut!!


Jag gick också lugnt här i mitt rum för en stund sen, då ett getöga snabbt kastades på golvet under min hylla. Hm, vad kan detta vara tänkte jag, och tog upp en lapp. Kände ganska snabbt igen vad som stod skrivet och började asgarva. Det är en lapp som skrevs för typ ett år sen av jag och the Mrs och det gick ut på att den ena börjar att skriva lite, och sen viker lappen, och den andre tar vid och skriver nåt annat. Man får alltså inte se vad den andre skrivit förns man är klar. Det stod ungefär något såhär...


Frugan: " Det var en gång en flodhäst som skämdes så mycket för sin feta *pip*.. "

Jag: " ..Tobias hade ingen aning om vart han lagt den, än mindre vad den användes till kvällen innan. Och så höll det på.. "

Frugan: HÅRDPORR för hela slanten snackar vi om.. Han dunka på så hårt att.. "

Jag: " ..Rolf fick ont i stjärtan, och han kunde lugnt konstatera att det var det bästa han fått på länge. "

 

HERRE-GUD! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards