Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Alexandra - 17 mars 2010 18:53

Blev hemma idag för att jag endast hade en lektion nånstans vid halv två. Och den orkade jag inte gå på.. så imorn lär det väl bli ett jävla liv från Conny. Äh vem bryr sig, inte jag iallafall! ;) Får ta igen allt på fredag. Så imorn har jag nääästan en full dag i skolan, känns lite trögt. Menmen, har mycket som jag måste göra så lika bra att få allt gjort, för i helgen ska jag vara bekymmersfri. OJA, för på lördag smäller det mina vänner! ;) 3 dagar kvar nu, räknar ner dag för dag. För stunden skriker morsan att jag ska hålla mig borta från köket där hon nu står och slår in mina paket. Spännande! ;) Hohohihi, sprallig tjej. Vet ännu inte om det blir någon utgång på lördag, men det är jag superpepp på. Skumpan ligger redan på kylning, så här ska inget gå till spillo! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards