Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Alexandra - 3 mars 2010 18:27

Sitter här med nygjorda naglar och väntar med hunger på middagen. Det blir kebabpizza, mums! :D Jag som varit så nyttig på sistone.. måste få äta gott nån gång :) Mamma ränner runt med eld i baken och fixar det sista inför imorn. Själv måste jag bara packa klart och få med mig både glasyga och bettskena. En av mina egengjorda mössor åker med också, in case of a bad hair day ;)


Provet idag gick väl som förväntat. Men vem bryr sig, inte jag iallafall. Just nu har jag bara Uppsala, Sundsvall och sportlov på huvudet :D Lycka!

Av Alexandra - 3 mars 2010 08:15

Sitter i datasalen i skolan nu och väntar på att svenskan ska börja. Lär ju bli mycket att göra där. Not. Funderar lite på vad jag ska ha med imorn också då vi åker, imorn drar ju jag och mamma till Uppsala! Blir precis som när man var liten igen, med matsäck och hela köret. Ska bli så skönt att få lite miljöombyte, den här dagen har jag längtat efter!


Idag så har jag.. hål? I ca 3 timmar. Lär bli tedrickande uppe i cafeterian tills det går rätt igenom brallorna. Finns inte mycket annat att göra när man har rast här. Rasthallen kan man inte hänga i längre, den är man lite för häftig för nu ;) Dagen avslutas med ett samhällsprov, får se hur det går. Vi ska kunna om kollektivavtal, facket och lagstadgade lagar. Men ikväll har jag lov, så jag är ganska så glad ändå ;)  

 

På fredag anländer jag hit

Ovido - Quiz & Flashcards