Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Alexandra - 2 mars 2010 18:45

EN DAG KVAR i skolan har jag, sen är det hasta la vista för jag tar lov! Far tidigt på torsdag morgon till Uppsala och blir där till fredag. Hela fredag dag ska vi vara i stan och bara mysa. På kvällen sätter jag mig på bussen mot Sundsvall och min älskling. Jag kommer fram ganska sent så det blir väl direkt att hoppa i säng nästan, får se ;) På lördag får vi se vad vi hittar på, jag är bara så glad att få vara hos dig Daniel. Får se om det dyk upp nån nikotinhora nån dag framöver, får ta bort alla fina saker tills dess känner ja ;) Haha näe skoja bara....


Imorn är det prov IGEN. Röv. Det tar liksom aldrig slut. Förutom alla vanliga prov vi har så lär det välla över en massa nationella snart, både i svenska och engelska b. Mys. Och jag som är så pepp på skolan.... Aldrig varit så skoltrött i hela mitt liv.

  

Gla' tjej. Skoltrött tjej

Ovido - Quiz & Flashcards