Alla inlägg under augusti 2013

Av Alexandra - 4 augusti 2013 13:03

Då har denna vecka nått sitt slut och augustis dagar bara fortsätter komma i ruskigt snabb fart. Min kväll igår blev så himla lugn. Efter att ha bevittnat årets storm med regn och åska ute, fick det bli en hemmakväll. Passade på att umgås med en gammal vän också, nämligen min brun utan sol flaska. Idag är det lite bättre väder. Tänkte göra iordning kaffe och äggmackor, och sen dra ett rejält löppass ute. Hela tiden gör jag allt med fjärilar i magen. Är helt varm i kroppen av de känslor jag har för denna otroligt saknade tjej. Lycka.


 

Av Alexandra - 3 augusti 2013 17:00

Idag är det verkligen mörkt ute och jag misstänker att himlen snart öppnar sig. Redan nu hör jag hur det mullrar, så ska stänga ner datorn en stund. Jag hann iallafall med ett träningspass ute i den kvava värmen. Ikväll är jag ensam hemma då Jessica är på bröllop så det lär bli en riktig myslördag med te, choklad och film!

Av Alexandra - 2 augusti 2013 15:23

Alltså. Muskler jag inte visste fanns har precis använts till max. Jag har gått till och från stan med såå tunga kassar. En av dem var en box vin. Som ni ser var det viktiga saker jag bar på. Nu är det snart dags för en dusch och lite mat innan jag glider in till stan till saknade Emelie för lite vin och parkhäng!


Sist jag och Emelie umgicks bjöd hon på en underbar middag!  

Av Alexandra - 1 augusti 2013 20:21

Ville egentligen bara meddela kända och icke kända läsare att jag nu är hemma i Karlstad. En vecka och två dagar går fort! Men nu befinner jag mig alltså i det kära hus i Råtorp som jag har kommit att bli lite förälskad i. Det, plus att min kära inneboende har varit otroligt saknad. Det kommer eka tomt efter henne nästa vecka när hon flyttar ner till Göteborg och tar sig an att fotografera för GP! Ikväll ska vi bara svulla, hon och jag. Kakor och choklad har precis inhandlats och härnäst tänker jag faktiskt poppa popcorn på det!


  

Ovido - Quiz & Flashcards