Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Alexandra - 4 augusti 2013 20:42

Vid elva på kvällen i fredags bjöd Emelie på tapas. Till det ett glas vitt!


Tro om jag trodde jag var packad när jag på natten möter denna krabat.


   

Idag blev det egenodlad persilja på frukostmackorna!

Av Alexandra - 4 augusti 2013 13:03

Då har denna vecka nått sitt slut och augustis dagar bara fortsätter komma i ruskigt snabb fart. Min kväll igår blev så himla lugn. Efter att ha bevittnat årets storm med regn och åska ute, fick det bli en hemmakväll. Passade på att umgås med en gammal vän också, nämligen min brun utan sol flaska. Idag är det lite bättre väder. Tänkte göra iordning kaffe och äggmackor, och sen dra ett rejält löppass ute. Hela tiden gör jag allt med fjärilar i magen. Är helt varm i kroppen av de känslor jag har för denna otroligt saknade tjej. Lycka.


 

Ovido - Quiz & Flashcards