Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Alexandra - 15 augusti 2013 16:12

I flera dagar har jag av oförklarliga skäl haft ett sånt otroligt sug efter mozzarella. Alltså så att jag knappt kan tänka på annat. Idag gjorde jag äntligen slag i saken och köpte mig inte bara en, utan två stycken bollar av ost. Till det köpte jag champinjoner och gjorde en underbar sallad till det. Älskar-mat.


 

Utanför mitt fönster växer stora fina äpplen!  

Av Alexandra - 15 augusti 2013 10:26

Eftersom jag sover med öppet fönster så får jag kanske skylla mig själv, men nu har det blivit så kyligt om nätterna att jag sover med en långärmad tröja. Så där ligger jag i sängen med fluffigt täcke, två filtar och fyra olika gosedjur. Imorse vaknade jag tidigt för att vara jag, vid nio, och låg och mornade mig. Började läsa en ny bok, Elsas hemligheter, och sitter nu med kaffe och vaknar till. Mysmorgon.



 

Kvällarna, så fina och kyliga!  

Ovido - Quiz & Flashcards