Alla inlägg under december 2009

Av Alexandra - 24 december 2009 18:05

Hej alla glada och god jul på er!


Har ni haft en bra dag? Jag har haft det underbart med massor av mat, dryck, paket och godis   Fick besök på fm av min älskling som jag inte träffat på några veckor. Underbart! Sitter nu bara och slappar och hoppas att den totala mättnaden ska lägga sig lite så man slipper rulla fram mellan rummen   


  


Väntar på att få öppna paket!

 

  


Lite av det jag fick: Dvd filmer, tröja, presentkort

tofflor, parfym, mascara, lotions etc

Av Alexandra - 23 december 2009 19:26

  


Vår julgran med paketen under  

Av Alexandra - 23 december 2009 10:12

Godmorgon alla!


Har precis vaknat och sitter nu och funderar på vad jag ska göra under dagen. Julklappar ska slås in och rim ska rimmas till. Sen när mamma kommer hem ska vi tillsammans gå och köpa all julmat och även saker till uppesittarkvällen ikväll!



Julafton imorn. Kan inte fatta det. Bästa dagen på året är här imorn!

  

Av Alexandra - 22 december 2009 20:34

Hej blogg, och välkommen till världen. Jag har nu skapat en ny blogg för att på nåt sätt skapa nåt nytt till mitt nya Jag. Min gamla blogg använde jag mest för att läka och för att skriva av mig, så här blir det andra bullar.


Jag ska försöka komma igång mer och hoppas att någon hittar nåt roligt här!


På återseende!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards