Alla inlägg den 29 december 2009

Av Alexandra - 29 december 2009 17:58

Nu börjar det blir rikigt kallt ute. -22 har vi nu. Man pallar ju inte ens gå ut då det är så kallt. Känner mig allmänt seg i hela kroppen idag, trött och så. Vill att det ska bli torsdag så jag får träffa Daniel och umgås med lite folk! Kommit på mig själv med att sitta och sakna Stockholm ibland också, länge sen jag var där nu. Får bli en tripp till sommaren tror jag, bo hos släktingarna och bara slappa :)


Saknar mina tjejer gör jag med.. Frugan, Becka, Sessan, Kattie, Collen m fl. Antingen ska alla bort på nyår eller så ska dem inte ut. Hmpf. Men men :)

 

  

Otroligt gammal bild på mig och Becka. 2008 tror jag! 

Av Alexandra - 29 december 2009 12:07

God morgon alla glada. Eller god förmiddag, det är jag som sovit för länge haha! Här är det RÖVKALLT, vaknade och kände hur solen bara sken, och såg sen att det var -15 ute så atteh.. brrr!


Vad händer idag gott folk? Mössan ska bli klar! Så man slipper frysa rövva av sig när man går ut kanske. Planera lite inför nyår måste jag med göra:


  • Klänning är nog klart!
  • Skor vet jag inte riktigt än
  • Sola
  • Naglar ska fixas!

 

  

Av Alexandra - 29 december 2009 00:15

Börjar bli rövtrött och migränen sätter in då. Blir snart att sova känner jag, så får stickandet fortsätta imorn along med nyårsplanerna. Nu blir det inte som jag trodde.. tror jag. Festen blir nog någon annanstans, då vissa inte vet hur man bör hantera vissa saker. Så länge jag är med Daniel så kan jag faktiskt vara vartsomhelst! :) Ni får sova så gott ni som ska det, det ska jag ;) Godnatt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards