Alla inlägg under december 2009

Av Alexandra - 29 december 2009 00:15

Börjar bli rövtrött och migränen sätter in då. Blir snart att sova känner jag, så får stickandet fortsätta imorn along med nyårsplanerna. Nu blir det inte som jag trodde.. tror jag. Festen blir nog någon annanstans, då vissa inte vet hur man bör hantera vissa saker. Så länge jag är med Daniel så kan jag faktiskt vara vartsomhelst! :) Ni får sova så gott ni som ska det, det ska jag ;) Godnatt!

Av Alexandra - 28 december 2009 19:10

Kollade på Oprah idag och ser helt plötsligt nåt underbart snyggt visa sig.. Jag säger bara det, Johnny Depp och Persbrandt släng er i väggen! Denna 42 åring är det sexigaste jag sett alltså: Criss Angel, magiker och illusionist. Aldrig sett eller hört något om denna karl innan idag. Men det ska det bli ändring på ;)


Titta och njut tjejer ;)

 

     

Av Alexandra - 28 december 2009 11:30

Godmorgon alla glada!


Själv vaknade jag nyss men känner mig fortfarande trött haha. Aja det går över. Sitter här och småstickar lite, jag har faktiskt kommit nånvart med denna. :) Det går fort när man väl är igång.


Idag vet jag inte vad som händer, ska fixa lite frulle och sen får jag se vad det blir. Ska försöka gå ut nån sväng på promenad. Vill inte att jul och nyår ska vara över snart, denna tiden på året är den bästa jag vet! Så självklart ska den också gå fortast när den är här.. suck.

  

Igårnatt!

...

Av Alexandra - 27 december 2009 22:13

..sitter uppe och har kollat lite på Hatad och älskad av alla. Har sett den förr, dock bara från mitten. Men den är rätt bra. Speciellt scenen då hon stänger in dansken i hans egen lägenhet och slänger hans mobil och nycklar nedför sopnedkastet. Så går det om man är ett svin!


Funderar på vad jag ska göra imorn. Blir kanske en fika på stan eller en promenad ute i det vackra vädret. Älskar att det kommit så mycket snö! Stickandet är i full gång, ska lägga upp en bild när den är klar så får ni se den! Min fina rosa mössa...


Nyår verkar vara klart iallafall. Hoppas jag. Det börjar med middag hemma här iallafall med en kompis till mamma och min käraste. Sen ska vi väl iväg till en fest som det ser ut som nu. Hoppas att det blir en bra nyår i år. Skulle bara fattas en katastrof som avslutning på detta året så skulle det vara komplett. Mot 2010!!


  

Förra årets nyår. Pernilla och jag var festen

Av Alexandra - 27 december 2009 18:54

Nu har jag kommit hem från Alnö. Haft underbara dagar där med Daniel och idag åkte vi till birsta igen för att mysa. Vi såg också Calle och Erik, med RIKTIGT bra röster. Såklart skrek bara 14 åringarna och fjortisarna men det var bra drag ändå ;)


Nu har jag också köpt garn så nu ska det stickas en mössa. Älskar att sticka men det var så länge sen nu. Så nu så blir det en rosa en ;)



  

Mys hos älskling


  

Hemma med nyskjortan

Av Alexandra - 26 december 2009 16:53

Hej alla!


Guuud vad det har kommit mycket snö! Helt underbart, detta är en riktig vinter. Vid tolv idag åkte jag och Daniel till birsta, mellandagsrean är ju igång ;) Hittade skor, en skjorta och en päls. Är helnöjd :) Vi sitter nu i hans lägenhet på Alnö och ska snart äta middag. Den här lägenheten börjar bli lite som ett andra hem. Imorn ska vi till birsta igen, vi ska mysa lite och se idol Erik. Det ska bli kul att höra honom irl! :)

Av Alexandra - 25 december 2009 17:25

Sitter just nu och tittar på Harry Potter och de vises sten. Det var så länge sen jag såg den! Har ätit lite julmat också och senare blir det lite kex, ost och salami framför Shrek. Älskar att det går så många filmer de här dagarna, man blir som ett barn igen! Har även varit ute lite tidigare så det blir en varm dusch senare :)

Av Alexandra - 25 december 2009 11:48

Godmorgon läsare!


Har ni sovit gott? Det har jag, somnade som ett barn igår efter att ha ätit så mycket mat och godis. Julmust med för den delen. Idag så vet jag inte vad som händer, blir nog att umgås med pojkvännen och äta rester sen igår ;) Ska försöka vara ute lite också för det har snöat OTROLIGA mängder här sen igår. Känner mig som ett barn igen som bara vill springa ut och rulla runt! ;)


Ovido - Quiz & Flashcards