Alla inlägg den 31 juli 2013

Av Alexandra - 31 juli 2013 20:31

Tänkte ännu en gång i sann Pride-anda påminna er om att läsa månadens nummer av QX där ingen mindre än jag själv fått en helsida med bild. Jag blir intervjuad om mitt privatliv, mina drömmar men även hur jag ser på framtiden. En riktigt rolig och ärofylld grej att få ha varit med om!

Av Alexandra - 31 juli 2013 12:12

Imorgon åker jag hem till Karlstad efter att ha haft en underbar vecka i Stockholm. Det har solats, badats, ätit och druckits gott samt umgåtts en del med nya människor. Jag har gjort det mesta en bra sommar bör innehålla. Trots det så blir en rätt stor del av mig glad när vi imorgon går in i augusti månad. Det är det lilla barnet i mig som vaknar till liv. För precis som med skolstarterna så känns alltid hösten som en början på något nytt. Förra året tog jag mitt pack från norrland och flyttade ner till Värmland. Och jag känner att denna höst kommer att bli minst lika underbar. Det här är min höst. Min start. Min början på något nytt.


 

Ovido - Quiz & Flashcards