Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Alexandra - 11 juli 2013 14:01

   Vyer som denna passerar jag varje dag till och från stan. Ljuva sommar.

Av Alexandra - 11 juli 2013 10:26

Gårdagen spenderades med Rebecka och Crona inne i stan. Vi fikade, blev attackerade av måsarna och gick sen hem till Rebecka och drack te. Jag fick tanka på umgängesdepåerna och känner mig lite helare än dagen innan. När jag kom hem hade Jessika en vän över som visade sig också gilla vin. Så vi tog en favorit i repris och satt ute i värmen till halv tio och bara myste.

Idag kommer äntligen finaste Malin och jag att ses! Som jag saknat denna människa som jag inte träffat sen vi sa hejdå utanför den skola vi delat i ett år. Förutom det så visar sig Karlstad och vädret från den bästa sidan så det kan hända att jag bättrar på brännan idag också!


   Sist jag solade var det på en gräsmatta i Sollefteå!

Ovido - Quiz & Flashcards