Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Alexandra - 4 augusti 2011 16:28

Vilket väder. Från ingenstans dök åskblixtrar, muller och regndroppar upp. Och jag älskar det. Vilket underbart mysväder. Tänder ljus och gör te. Bunkrar upp mig i soffan i min onepiece och filtar. Hoppas sommaren tackar för sig helt nu. 

Av Alexandra - 4 augusti 2011 10:21

4 augusti. Hösten liksom smyger sig runt hörnet, och jag gör inget annat än välkomnar den med öppna armar. Ny årstid, nya tag. På tur: Studier. Sätter mig i skolbänken 15 augusti för att plugga upp ett ämne jag saknar för att få full behörighet till journalistik. Kommer nog att söka andra linjer med, för att vara på den säkra sidan att komma in någonstans. Målet är att i januari börja plugga i antingen Sundsvall eller Östersund, och det kommer kännas så himla skönt att komma igång med en ny etapp. Kan ju inte gärna säcka sönder här resten av livet.


   En av alla jobbutstyrslar!

Ovido - Quiz & Flashcards