Alla inlägg den 29 april 2011

Av Alexandra - 29 april 2011 18:11

Kunde inte motstå känslan av att känna en kall öl smeka insidan av min hals, i sällskap med människor jag trivs med mest. Så imorn blir det besök på systemet och sedan hem, göra sig iordning för att till sist dra till tjejerna. Letar inspiration till morgondagens outfit, och tänker i banor som tights med läderdetaljer, slappa linnen, söta skor, en skinnjacka och en stor väska till. Låter bra? I min visuella bild i huvudet så passar det min sinnesstämning, slappt men ändå taggad.

Av Alexandra - 29 april 2011 11:00

Kungligt bröllop står på agendan, och jag kommer följa ceremonin slaviskt. Varför jag intresserar mig mer av detta bröllop än det mellan Victoria och Daniel, vet jag inte. Kanske har det att göra med det som hände med prinsessan Diana. Kanske är det för att deras giftermål kommer förändra synen på det brittiska kungahuset. 

Ovido - Quiz & Flashcards