Alla inlägg den 28 april 2011

Av Alexandra - 28 april 2011 18:28

Reklamlåten ovan får agera rubrik, då jag i nuet dricker té med mackor och färska vindruvor. Fantiserar om en kall öl i varm eftermiddagsol på Söder. En fantasi som nästa vecka blir verklighet. Känner sug att besöka vintagebutiker i hopp om att hitta plagg som inte massproducerats. I hopp om att få vara unik. Mer unik än vanligt.

Av Alexandra - 28 april 2011 15:16

Har nu blivit lämnat ensam några dagar av en mamma som dragit till sin kärlek i Uppsala. Själv är jag hemma med mina kärlekar: Katterna, maten och chokladen. Tänker mer än nånsin på vad jag stoppar i mig, men med ett stort undantag. Chokladen. Som blivit mer av ett beroende än ett sötbegär någon gång ibland. En livräddare många gånger, inte minst då tiden i månaden slår in. Då mer än nånsin.


 

Ovido - Quiz & Flashcards