Alla inlägg under februari 2011

Av Alexandra - 5 februari 2011 17:06

Av presenterna att dömma skulle man kunnat tro att det var min pojkvän som kom på besök idag. Med förvånad min får jag nämligen en rosa bukett rosor och mörk choklad av Camilla när hon kommer. När jag frågar varför, svarar hon enkelt för att " jag är jag ", och mycket finare komplimang än så kan man inte få.


  

Av Alexandra - 5 februari 2011 11:25

Med en pojkvän som är utomlands, väcks jag av hans ivriga röst i andra änden av luren. Kliver upp och snart blir det dusch, då Camilla dyker upp om ett tag för lördagsmys i yrvädret av snö utanför.

Av Alexandra - 4 februari 2011 12:12

Efter att ha fått ett superbra betyg på mitt prov idag, så knallade jag hem i behagliga -3 med ett leende på läpparna. Gårdagen spenderades i soffan med thé och ett fat av härligheter. Jag fortsätter det temat idag, då kvällen kommer innefatta thé, nötter och mörk choklad. Det nyttiga stuket pays off, då jag tappat ca 3 kg sen nyår. Man måste inte slopa allt gott för att vara nyttig.

 

  

Av Alexandra - 2 februari 2011 16:15

Lektioner och bokning av prov, träning och dusch är det som fyllt agendan idag. Äter nyttig kost till det för att komma i form till våren och de fina kläderna som följer med. Ska snart bruka brun utan sol på min bleka kropp för att få upp glam stämningen lite, och väntar på god mat i form av stek med kryddsmör.


Är även upp i varv över min Stockholmsvecka, då planer har gjorts att träffa en bloggerska jag beundrar och ser upp till. Berättar mer längre fram.

Av Alexandra - 1 februari 2011 21:54

En positiv sak med att mammor reser bort, är att de ofta tar med sig något hem till den kvarlämnade. I det här fallet slog det inte fel. Dessa hade jag önskat mig i födelsedagspresent, men mamma kunde inte hålla sig. Så jag fick dem nu.


Och de satt som gjutna.

 

  

Av Alexandra - 1 februari 2011 15:01

Snön smälter mer och mer utanför fönstret och snart skrotas allt vad vinterkläder heter. Min älskade pojkvän med kompis fick sin lägenhet igår, en fin trea i gott skick. Ska bli underbart att få bo där några dagar när jag om ca 3 veckor åker till Stockholm för lite shopping och mys. Kommer bli helt underbart.

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards