Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Alexandra - 5 maj 2010 20:26

Efter middagen ikväll så drog jag ut och gick en sväng. Jätteskönt att göra det på kvällen då det blivit lite svalare. Så nu sitter jag här i morgonrocken och ska snart se efterlyst. Redan torsdag imorn.. känns som att veckan gått så fort!


Är supertrött också så det blir en tidig kväll. Fast en kall öl eller choklad hade ju inte suttit helt fel. Det var på gärsgår'n att jag köpte när jag var ute men. Imorn får det bli istället ;) Upp till bettsfysiologen med imorn, känns super att bettskenan tagit bort så mycket av den huvudvärk som jag hade nästan ett helt år. Toppen!

 

  

En bild från i fredags!

 

  

Hittade även den här smickrande bilden...

Av Alexandra - 5 maj 2010 15:24

Vilken slappdag! Vaknade jättetrött men pallrade mig till skolan till svenskan där jag faktiskt gjorde klart etik & livsfrågor och alltså INGEN svenska. Bra gjort. Efter det hade vi klassråd ang ALLT som har med studenten att göra och tiden innan det. Beställa lite kläder och lämna in pengar osv. Riktigt kul :)


Slutade rätt tidigt med så då drog jag, Kattie och Evelina ner och fikade och skvallrade om helgen, tro om ni kommer iväg nåt?! Vi får väl se, jag vet nog hur ni är era velpåsar ;) Och om ni får någon skjuts såklart. Hann precis hem också innan världens tö kulor störtade ner från himlen. Detta väder alltså, när kommer värmen?

Ovido - Quiz & Flashcards