Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Alexandra - 4 maj 2010 10:42

Fort det går nu, redan maj! Jag tyckte det var nyss snön låg som ett oändligt täcke ute och som man aldrig trodde skulle försvinna. Men det gjorde det, och snart är det inte länge kvar förrän det är varmt på riktigt ute.


Blev hemma idag också då jag bara hade en lektion, och det kan jag förmodligen ta igen imorn. Hostar fortfarande om nätterna också, så riktigt frisk är jag nog inte heller. Igår var jag och Camilla ute och gick broarna runt iallafall och pratade om allt mellan himmel och jord. Vi ska gå ikväll igen :)


Sitter även och drömmer om min och mammas resa till Paris någon gång i höst. Precis som när jag var mindre, så blir det en weekend och vi kommer nästan bo på samma ställe också vid Montmartre. Kommer bli helt jävla underbart rent ut sagt, och tro om någon kommer bli galen av alla affärer på Champs Elysée. Kommer bli helt otroligt och jag längtar så sjukt mycket!

Ovido - Quiz & Flashcards