Alla inlägg under mars 2014

Av Alexandra - 5 mars 2014 14:49

Det är inte ofta jag unnar mig själv saker. Varken kläder eller inredning känns särskilt intressant nu när träningen står i sånt fokus. Min största utgift är faktiskt all mat jag trycker i mig ungefär en gång i timmen varje dag. Men dessa skor blev mina förra veckan. Så otroligt fina och inte alls dumma att gå omkring i heller. Man måste få unna sig ibland. Det är det som gör att du orkar fortsätta hålla igång.


 

Av Alexandra - 4 mars 2014 13:30

Och då pratar jag inte om hantlarnas vikter. Under några veckor har jag haft en sån extrem hemma och mamma-längtan att jag börjat undra vad jag gör här nere egentligen. Att vara ifrån sin andra hälft och bara ses några gånger om året efter att ha bott ihop i 20 år tär på både psyket och känslorna. Förutom det så har det hänt mig alldeles för mycket ont på alldeles för kort tid utan att jag har haft tid att ta igen mig däremellan. Och då bryts man ner en smula, något jag inte alls känner mig bekväm med. Så nu ska mönster brytas, och nu är det jag som gäller. Jag är trött på att göra andra till lags när jag själv bara krymper utav det. Nog!

Av Alexandra - 2 mars 2014 12:18

Cirka två månader har passerat mellan dessa två bilder. Två månader som innehållit hård träning och strikt kost har gett resultat, och det hela blir faktiskt bara roligare för var dag som går!




 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards